בעיות פוריות

ספירת זרע, פורום פוריות,פרוטוקול טיפול, הפריה חוץ גופית, היריון, IVF ,מיקרומניפולציה,שאיבת ביציות, גונל פ, הזרעה, השבחה, בדיקת זרע, גניקולוג, מומחה פיריון , דקה פפטיל, ,קרינון, צילום רחם, גונל פ, גונל F ,

יום רביעי, 9 בדצמבר 2009

ביוץ

קיימות שלוש שיטות לבדוק ביוץ:
1. חום גוף בסיסי: חום הגוף הבסיסי הוא חום הגוף שלך לפני שאת קמה מהמיטה בבוקר. יום או יומיים לפני הביוץ הטמפרטורה יכולה לרדת בכמה עשיריות מעלה. אחרי שהביצית עוזבת את השחלות, חום הגוף עולה שוב בכרבע מעלה ונשאר ברמה הזו למשך 12 הימים הבאים. החום אמור לרדת מעט ממש לפני הווסת. אם הוא לא יורד, ייתכן שאת חולה במחלה כלשהי או שאת בהריון. כדי להפיק את המירב מהשיטה יש למדוד במדויק ולנהל מעקב במשך כמה חודשים. מדידת חום בלבד לאיתור מועד הביוץ נחשבת למדד לא אמין", אומר מנגד פרופ' אייבי לוין. אפשר בצורה הזו לפספס אותו בקלות, כי הביוץ עשוי להתרחש עוד לפני שהחום עלה".
2. ריר בנרתיק: הטכניקה הזו מנצלת את העובדה שההפרשות מצוואר הרחם משתנות במהלך מחזור הביוץ. כמה ימים לפני שהביצית עוזבת את השחלה, רמות האסטרוגן הגבוהות בדם גורמות לריר הנרתיק להיות יותר עשיר. הריר נראה שקוף, נמתח וחלק כמו חלבון ביצה. נוכחות הריר מצביעה על כך שביוץ עומד להתרחש.
3. ערכת ביוץ: הערכות שנמכרות בבתי מרקחת בודקות את קיומם בשתן של הורמונים מסוימים, שמעידים על מועד הביוץ.